zondag 14 april 2013

"Oud" materiaal te koop

Het is vandaag zondag 14-04-2013.

Ik heb totaal geen zin gehad om te vissen, misschien wel een hele domme keuze geweest. De zon staat hoog aan de hemel. Het water lijkt helderder dan ooit. De meeste karpervisser zijn nu voor het eerst de lijnen aan het nat maken in hoop een mooie karper te kunnen vangen.

Ik heb een aantal spullen uitgezocht en ben tot de conclusie gekomen dat er een aantal dingen weg kunnen.

3x Fox Euro Warrior (kurk schade)


Deze hengels hebben wat kurk schade omdat er een ongenodigde gast in mijn foudraal zat. De hengels staan momenteel op marktplaats voor een goed bod mogen ze weg.


Delkim TXI + Receiver

Hierbij kan ik een heel lang verhaal ophangen, maar dat doen we niet, iedereen weet wat Delkims kan. Dit is gewoon een top pieper. Ze staan te koop omdat ik graag met de Fox piepers wil gaan vissen.

3x Delkim TXI met bij behorende rubberen beschermhoezen 
1x Delkim Receiver met bijbehorende rubberen beschermhoes



Fox Reelcase.

Een mooie box om de molens in op te bergen in de winter, of waneer ze een tijd niet gebruikt worden.

3x Fox Evolution





Vandaag dus niet gevist maar zou wel een productieve dag kunnen worden.
Voor iedereen die wel aan het vissen is, pak een bak.

thight lines,

LKF

Geen opmerkingen:

Een reactie posten